photo1 photo2 photo3 photo4 photo5 photo6 photo7 photo8 photo9 photo10


Rodzaje aerobiku

TYPY AEROBIKU PROWADZONE NA NASZYCH ZAJĘCIACH:

CARDIO

Trening cardio, inaczej trening wytrzymałościowy lub tlenowy, jest najczęściej polecanym wysiłkiem dla osób odchudzających się. Może być stosowany praktycznie przez wszystkich, bez względu na wiek, płeć i poziom wydolności fizycznej. To doskonały sposób na spalenie zbędnej tkanki tłuszczowej, dotlenienie organizmu czy też zwiększenie wydajności pracy serca i płuc.

PŁASKI BRZUCH (ABS)

Trening łączący w sobie wzmacnianie centrum ciała i rozciąganie, poprawia jędrność i wygląd sylwetki, likwiduje napięcia, zwiększa zakres ruchu w stawach, dostępny dla każdego. Trening z naciskiem na mięśnie brzucha.

ABT

W tym treningu skupiasz się na ćwiczeniu miejsc, które uwielbiają gromadzić tłuszcz, czyli okolicach centrum ciała i wokół bioder. Z uporem ćwiczysz więc brzuch (abdomen), pośladki (buttoks) i uda (thighs). To lekcja o średniej intensywności z dużą liczbą powtórzeń danego ćwiczenia, w bezpiecznych, nie obciążających stawów pozycjach. Każda osoba wykonuje tyle, ile jest w stanie, a te które rozpoczynają przygodę z fitnessem – co drugie, bądź czwarte powtórzenie.

PILATES

Ćwiczenia kładą nacisk na właściwą pozycję ciała, giętkość i rozwój nieotłuszczonych mięśni. Pilates jest treningiem wzmacniającym. To łagodny i delikatny sposób kształtowania ciała, jest on jednak jednocześnie trudny i dlatego naprawdę skuteczny. Efekt ćwiczeń – silne, jędrne ciało.

AQUA AEROBIK

Bezpieczna forma treningu o najniższym poziomie obciążenia stawów; podczas zajęć w wodzie nie odczuwa się wysiłku, chociaż mięśnie pracują bardzo intensywnie.

INDOOR CYCLING

IC to intensywny trening cardio na rowerach stacjonarnych, któremu towarzyszy ekspresowe spalanie tkanki tłuszczowej. Motywacji w walce o zgrabną sylwetkę dodaje rytmiczna muzyka i mobilizujące oko instruktora. Zajęcia przeznaczone są dla każdego, bez względu na wiek, płeć czy predyspozycje ruchowe.
Co ważne, taki trening nie obciąża stawów i więzadeł. Mogą go więc uprawiać również osoby ze znaczną otyłością. Systematyczne treningi prowadzą do ujędrnienia skóry i znacznego zmniejszenia tkanki tłuszczowej. Podczas godzinnych zajęć możesz spalić nawet 1000 kcal.

ZUMBA

Inspirowana latynoskimi rytmami, fuzja tańca i aerobiku. Jest innowacyjnym systemem fitness, który przez świetną zabawę kształtuje sylwetkę, dba o kondycję i wprawia w świetne samopoczucie. Proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów oraz motywująca muzyka tworzą niepowtarzalną atmosferę na zajęciach. Trening kształtuje sylwetkę oraz powoduje spalanie ogromnej ilości kalorii, ujędrnia i rzeźbi ciało.


Copyright © 2009-2013 Obiekty Sportowe SGGW –Wordpress Theme developed by Web Hosting Fan.
Administracja witryną ------ Autor: Michał Ochman